Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Worden er verzendingskosten berekend?
Tot een bedrag van € 600,- excl btw worden verzendingskosten berekend. Deze zijn afhankelijk van het gewicht en volume van de goederen. Op de betaalpagina kunt u uw verzendkosten berekenen door op de knop “bereken uw verzendingskosten” te klikken. Vul hiervoor minimaal uw postcode en landcode in. In het geval uw postcode al gekend is en u bent ingelogd worden de verzendingskosten automatisch berekend.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling verzonden wordt?
Wij hebben zeer veel goederen voorradig en zullen uw bestelling nog dezelfde of de volgende werkdag verzenden als u online heeft betaald. Mochten wij goederen niet voorradig hebben dan zullen wij u zo spoedig mogelijk contacteren en een passende oplossing zoeken. Bij overschrijving hangt de snelheid van levering uiteraard af van de termijn waarop u de overschrijving heeft uitgevoerd. Hebben wij echter de betaling ontvangen dan sturen wij u nog dezelfde of de volgende werkdag uw bestelling toe.

Kan ik Sinnfoort ook op zaterdag bezoeken?
Uiteraard kan dat! U bent van harte welkom in Roeselare-Oekene. In onze toonzaal van bijna 2000 m2 vindt u vrijwel alle artikels die op deze website staan. Bovendien kunt u uw bestelling vaak onmiddellijk meenemen. In de toonzaal kunt u betalen met uw bankkaart, creditcard of uiteraard ook contant. Onderaan deze pagina vindt u onze openingstijden.

Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief btw?
De prijzen op de website zijn exclusief btw. In uw winkelwagen wordt de btw automatisch berekend. Dus het bedrag dat u betaalt is inclusief btw.

Mijn zending is beschadigd toegekomen. Wat moet ik doen?
Indien u aan de buitenzijde van de verpakking schade constateert laat u het best de vervoerder een aantekening maken op de pakbon. Laat vermelden dat de verpakking zichtbare schade heeft. Controleer vervolgens de goederen en contacteer ons zo spoedig mogelijk indien er inderdaad schade is. Als de goederen zichtbaar beschadigd zijn bij levering, weiger dan de zending en contacteer ons. In beide gevallen zullen wij er voor zorgdragen dat de beschadigde goederen worden vervangen. Indien nodig laten wij de beschadigde zending bij u afhalen.

Hoe maak ik een account aan?
Heel eenvoudig. Plaats de artikels die u wilt bestellen in de winkelwagen en ga naar de checkout pagina. Hier staat de mogelijkheid om een account aan te maken automatisch aan. Vul uw gegevens in en plaats uw bestelling. U ontvangt daarna van ons automatisch een mail met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Indien u éénmalig bestelt kunt u er ook voor kiezen om als gast uw bestelling te plaatsen en geen account aan te maken.

Hoe krijg ik uw catalogus?
Stuur een e-mail naar info@sinnfoort.be met daarin uw adresgegevens. Wij sturen u dan onze mooie full-color catalogus GRATIS toe.